Old times

Tittar på gamla hederliga kort från när jag var liten. Man hade så himla kul hela tiden och inget att tänka på förutom vilka leksaker man ville ha typ :P

Nu längtar jag ännu mer till sommaren. Även om det ser ut som att jag kommer få jobba större delen av den. 

Jag läste saker som jag hade skrivit för typ 10-11 månader sen. Livet såg lite annorlunda ut måste jag säga. :) Men det är ju kul att ha kvar.

Den här dagen kommer fortsätta i samma anda som den startat tror jag. Göra INGENTING. 
Har iof uträttat ett ärende på banken och ska eventuellt se number 23 ikväll. Är den bra?

Måste få tag Ida och kolla om hon ska med på en utflykt imorn till en fågelsjö. :P Haha.

sommarsommarsommarosommarsommarsommarsommarsommarosommar
image69158239-47
Göteborg06                                                                         Söderköping06
image70
Nyköping06
  

Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns ju som om vattnet i söderköping på håller en lite lägre klass en de andra på bilderna måste ja säga haha

2007-04-05 @ 20:29:14
Postat av: martina

Nej nej. :P Jag gillar brunt. :D

2007-04-07 @ 16:46:02
Postat av: sanna

Fina (inte jag) bilden från vårat kanalen-dopp! Åhh, det blir annan färg på vattnet i domenikanska republiken kan jag lova!

Postat av: sanna

Fina (inte jag) bilden från vårat kanalen-dopp! Åhh, det blir annan färg på vattnet i domenikanska republiken kan jag lova!

2007-04-10 @ 20:56:22
URL: http://sannie.webblogg.se
Postat av: sanna

Fina (inte jag) bilden från vårat kanalen-dopp! Åhh, det blir annan färg på vattnet i domenikanska republiken kan jag lova!

2007-04-10 @ 20:57:35
URL: http://sannie.webblogg.se
Postat av: sanna

Fina (inte jag) bilden från vårat kanalen-dopp! Åhh, det blir annan färg på vattnet i domenikanska republiken kan jag lova!

2007-04-10 @ 20:57:35
URL: http://sannie.webblogg.se
Postat av: Timmy

Sanna, vi fattade nog första gången men bra att du förklarade några gånger till! :)

2007-04-11 @ 21:08:50
Postat av: sanna

Timmy, skaffa dig en egen blogg, tack:) Då ska jag terra dig

2007-04-13 @ 18:28:28
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback