Påskbörjan

Veckan har börjat väldigt bra. Jag ska för en gångs skull fylla det här lovet med roliga saker varje dag. Än så länge har jag lyckats (det har iof bara gått två dagar) :P

♥Måndag: Stockholm med min favorit Ida.

måndagens  låt: Jolene
måndagens fynd: Påskig och vårig orange t shirt, stoort armband och stoora örhängen som matchar min mobil.
måndagens skämt: Hela kvällen på gu va gott kändes som ett mkt roligt skämt à la martina O Ida.
måndagens minus: Att mina undebara skor gjorde mina fötter helt missbildade.
måndagens plus: Det finns för många plus med dagen för att nämna alla. Men ett är att jag och Ida hade sjukt roligt HELA dagen, ett annat när jag äntligen fick lägga min i Hedvigs sköna soffa: )

♥Tisdag: En praktisk dag med städande och sovande. Och en mycket trevlig fika med Petra och Jossan. Mer sånt!
♥Onsdag: Bada i norrköping med min älskling, eventuellt lite shopping.  INTERVJU. Grillkväll?
♥Torsdag: Öppen för förslag..
♥Fredag: Hm, film?
♥Lördag: Gå ut? :) + påskmiddag och påskägg:D
♥Söndag: PLUGG!

Jag måste snart ringa minn favorit,  Ida.

Nu ska jag vänta på R och sen sova sova sova.


158239-34
M&I

Martina

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback