2007, vårt år

Det här året ska fortsätta som det började, tillsammans med mina älskade vänner, min fina familj och den jag älskar av hela mitt hjärta, Robin. 

Nyåret blev lyckat! Vi började kvällen hemma hos oss och fortsatte till Anton och Memme. Det var trevligt, lite synd att jag var tvungen att åka så tidigt.. Fast jag ville ju vara med Robin vid tolvslaget, såklart! Resten av kvällen var också lyckad, måste jag säga! Blev i och för sig lite trött där en stund, men sen var jag på G på dansgolvet igen. Bunny jump! :)

Idag blir det nog en rening-av-kroppen-dag med massa grönt te och ansiktsmask. Jag måste ju börja på ett av mina nyårslöften! De andra kommer med tiden...

Hoppas sista lov veckan blir bra. Funderar på att ringa lilly och M.K, så vi kan åka och bada!

Nu ska jag fortsätta att titta på mina favorit designers smycken. Vill ha alla. :)
Det här har jag precis köpt, men med en brun sten. Och i guld.

Hoppas 2007 blir det bästa året hittills.

Martina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill bada. :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback