Ett steg närmare körkortet!

Jag hade min första körlektion idag, var nervös som bara den!
Det visade sig att jag kopplade lite för mycket, vilket jag inte har tänkt på förut. Men det ska bli bättring på det tills näst nästa vecka.

Idag var jag med min lilla bonusfamilj, Annelie, min Sanna och Lisa i Linköping på IKEA. Det är alltid lika kul att bara kolla på IKEA och inspireras lite tills man ska flytta. det känns inte allt för avlägset längre. Det var en mycket trevlig dag och vi unnade oss en varsin liten väldigt speciell chokladbit. :P

Vi tog en liten runda på ikanohuset också, men eftersom jag är pank så kunde jag inte köpa en endaste liten sak. :( Jag som hittade endel saker jag ville ha. That makes me sad.

Nu längtar jag tills mina fynd från asos ska komma. :) Har hört att armbandet är riktigt fint!

Nu ska jag gå upp till min älskade som kollar på någon tråkig mexicofilm. Usch! Men jag kan ju kolla på honom istället. :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback