fake or real?

Probobly fake.

Idag fick jag ett väldigt seriöst mail från Irish lottery, där det stod att jag hade vunnit 700,000 pund.  Tyvärr hittade jag information på irish lotterys hemsida som talade om att det fanns många såna bluff mail. Mitt verkade vara ett sånt.

Det skulle vara så underbart om det vara hände mig, för en gångs skull. Men inte det ...

Tycker att det är ganska mycket fake i luften överhuvudtaget just nu och jag trivs inte. 

Imorgeon blir det morgonträning för mig och Ida, plus bastu och pastasallad. Love torsdagar.
 Kommer vara så lycklig när jag har gjort klart båda min arbeten, ett till fredag, det har jag inte börjat med, och ett till måndag, som är nästan klart. Hatar att ha pluggmåsten!

Imorn flytta min kära syster, vill inte! Tror dock att jag kommer flytta så fort det går eftersom jag antagligen inte kommer klara av att bo hemma utan Hedvig.

Martina&Robin&martina&robin&martina&robin&martina&robin&martina&robin&martina&robin&martina&robin


Kommentarer
Postat av: Robin

Du ska flytta ihop med mig älskling så fort jag kan fixa en lägenhet. =) Ja dina torsdagar verkar sjukt sköna. Jag vill också ha sånna =) Jag ringer dig imorn. Älskar dig. Pussar

2007-01-31 @ 23:35:34

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback