Perfekt!

Den här dagen var riktigt bra. Den började med en vanlig morgon. Gröt+knäcke till mig och älsklingen. 

Kl tio var jag inne i stan, redo för en liten work out med min Ida. :) Vi gick igenom ett helt schema med maskiner + två andra springmaskiner. Det enda som var lite krångligt var att hålla reda på tidningen  samtidigt, så jag skippade den.  Körde på med Våra bästa år istället.

Efter en dusch och lite bastu gick vi till paus och åt en gigantisk sallad.

Nu har iIda och jag planerat in lite roliga händelser som ska göra det lättare att klara av skolan: Vi ska till vingåker, vi ska till Lnköping, vi ska ha en spelkväll och vi ska festa. :D Vi kommer få mvg i alla ämnen. !

Imorn ska jag och Malin bli friends. :P en helkväll tillsammans. :D Yeah!

Jag kollade nyss på gamla bilder. Saknar endel tider måste jag säga.



Brevik(vi var spice girls.)          Paris                         Paris

Herrgeud, vad länge sen det var. jag har ju värsta långa håret! Men jag är ganska ful förövrigt. haha.

Nu ska jag kolla om jag hottar fler konstiga bilder. :D

Martina

Kommentarer
Postat av: sanna

Hello dear:) Vilka gulliga bilder, så gamla och söta!

Postat av: Moa

Snygg bild på mig:P Tackar. Men faan vad skoj vi hade:D Ha d bra!!

2007-01-19 @ 20:05:43
Postat av: Timii

Haha de är inte lagnemyr till längst till höger va?

2007-01-19 @ 23:08:23
Postat av: Timiiii

Haha de är inte lagnemyr till längst till höger va?

2007-01-19 @ 23:08:23
Postat av: Ida

Kul med gamla bilder:)När jag väl har fått mitt körkort så har jag fått ett löfte om att få låna en saab 95 aero väldigt ofta om jag är villig att va taxi varje söndag till valdemarsvik:)Då kan vi åka med den till linköping och till vingåker varje vecka;)

2007-01-23 @ 16:25:39
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback