En helt, helt...

... Vanlig tråkig dag på jobbet. 

Ser fram emot helgen. Det ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag.
 Jag tycker om små mini-weekend-utlykter. Jag ska med min minifamilj, jag mamma och Hedvig, åka till kalmar.
Jag hoppas på lite vila och shopping. Det är precis vad jag behöver.

Jag vill även ha en fika med min favvo Ida idag. Som vanligt med grönt te och en snabbkoll på stan.
Jag kommer tyvärr, tyvärr inte få min lön idag på grund av något fel men alla sommarvikariers löner. Så det kanske inte blir så mycket shopping just idag.

Nej, nu ska jag återvända till mitt otroligt stimulerande jobb, med folk som får strålning i örat och allt möjligt.


Martina

Kommentarer
Postat av: ida

Du uppdaterar dåligt vännen min


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback