Födelsedagsbarn!

♣I fredgas festade alla fina tjejer. Det var på hela taget en lyckad kväll! Hade det varit en tävling hade vi lätt vunnit den! :D CAR WASH!

♣I lördags träffade vi världens gulligaste bebis, min kusin som döptes till Ruben Erik Junior.
På kvällen blev det melodifestivalmys med mamma.

♣Idag, efter att ha låssas sovit i en timma väcktes jag av mammas fina stämma och fick frukost på sängen. Sen övningskörde jag lite, bara för att träna innan jag ÄNTLIGEN tar mitt körkort, kommer iof ta ett tag. :)
Dagen fortsatte med fika för hela familjen och lite paketöppning. I love it. :D

Tack för alla fina grattis sms!

Jag har avslutat min dag med att skriva ett arbete. Och nu ska jag umgås med min Robin lite och sova med honom så jag slipper vara mörkrädd som jag har blivit på sista tiden.


M&P
Martina och tiss tiss. Dirty. :P

Godnatt!

/Martina


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback