Lättnad!

En påse med gråsten och hackat berg lyftes nyss från mitt bröst när jag äntligen (med stor hjälp av pappa) avslutade mitt otroligt roliga arbete om Wéimarrepubliken. (Tysklnad hette det under mellankrigstiden, för de som är intresserade:p)

Nu ska jag njuta av ungefär tio minuters fritid innan jag fortsätter med nästa ångestprojekt, en liten muntlige redovisning om John Stienbeck på engelska. De tio minuterna ska jag spendera genom ett telesamtal till Min Robin, om han har tid.

Jag ser fram emot morgondagen. Film och mat och mys med älsklingen. Det känns så länge sen. (Söndags) Haha.

Usch, vilket tråkigt inlägg. Bäst jag slutar och tar vara på min fritid. :P

/M

Kommentarer
Postat av: malin

adda mig på msn istället, så kan jag skicka i delade mappar? :)

[email protected]

Hoppas allt är bra med dig föresten:) händer i helgen då?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback