Hejdå!

Nu är det inte många timmar kvar. Imorgon natt, på en väldigt konstig-mitt-i-natten-tid (06.20) åker familjen Engwall-Andersson (d.v.s. Jag, pappa, Hedvig, Annelie, Sanna och Lisa) till Dominikanska Republiken.  
Jag är dock lite orolig över regn ovädret som verkar ha etablerat sig över DR. Hoppas, Hoppas på SOL! 

Jag har precis varit på en avskeds-fika med bästa Ida. Kommer sakna dig! :) Men hon har lovat att uppdatera mig genom sms varje gång det händer något spännande (för det gör det ju så ofta i nkpg:D). <3

image92

Mest av allt kommer jag sakna min Robin.
Det längsta vi har varit ifrån varandra på 1 år och två månder, en liten omställning älskling. :) 

image99

Nu har jag massor att gör. Har inte ens börjat packa ännu, vilket känns lite oroväckande. Det var ju ett tag sen man hade bikinin framme. :)

Hejdå alla!
Martina

Kommentarer
Postat av: anonym

DU borde vara rädd om din kille, jag skulle göra allt för att vara med honom

2007-12-30 @ 16:41:16
Postat av: Anonym

HAN borde ta hand mer om dig, jag skulle göra allt för att vara me dig

2008-01-28 @ 18:27:17
Postat av: Anonym

Om det är någon som ska vara rädd om någon här så är det HAN som borde vara rädd om dig! :)du är finast i världen

2008-01-31 @ 22:04:18

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback