Delhi, G, Hem

.. I den ordningen avverkade jag min lördagskväll. Jag spenderade lördagen på stan med Hedvig och hittade en liten karamellklänning som blev min outfit för kvällen. Stds rutten drog över lite på tiden och jag hann inte åka till Jesper, vilket annars hade varit trevligt (tvivlar dock på att han hade kommit ihåg om jag hade okmmit dit, med tanke på hans spritintag på den korta tiden) :)

Jag masade mig ner till delhi i ösregn med en halsduk virad runt huvudet i käck muslim-stil. Vi sjöng & åt mat.

Sen banade jag och Ida iväg til G, återigen i ösregn. Väl där var det framdukat lite egentillverkade tapas på balkongen, som jag inte testade på, eftersom jag var proppmätt men, det var fint. Jag klistrade mig fast vig värmefläkten stora delar av kvällen. Min lust att gå ut försvann eftersom jag mådde lite smått illa och var sjukt trött. Så jag gick hem. 

Tråkig liten uppdatering. Men det var värt det. :)

Nu vill jag veta hur alla mina vänners kväll slutade :) Tell me! 

Martina

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback