Haha!

Jag skulle aldrig klara att ha en sån vän som står mittemot mig nu.

Tejen: Har inte du lektion nu?

Störande tjej:
Jo, men jag hade tyska nationella och jag var klar på en halvtimma.

Tejejen
. Okej var det svårt?

Störnade tjej:
Nej nej, absoluuut inte.

Tjejen
: Okej vad skönt.

Störnade tjej:
Åh YES. Nu såg jag att jag svarade rätt på en sak som jag kände osäker på utan att jag ens visste
vad ordet betydde.. Hihi.

Tystnad.

Störande tjej går fram och kollar på den andra tjejens dator.

Störande tjej:
Oj, ska du lämna in det här?

Tjejen:
Nej, det är bara lite instuderingsfrågor. 

Störande tjej: Jaha,  tänkte väl..  

Samhällsprov på gång. Uh! Eller egentligen jag kan det så himla bra jag kan nog svara på sånt jag inte vet egentligen också tror jag för jag är väldigt smart sådär fast jag inte har pluggat för det kommer liksom naturligt. 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback