Hej hopp!

Jag känner att min blogg-glöd har försvunnit lite. Men den kommer tillbaka när jag har mindre att göra.
 
Idag har jag varit hemma. Jag hade inga lektioner så jag har suttit i solen och pluggat och kollat på våra bästa år och ätit vatten melon. Nu har jag grisrosa armar. Härligt! Kommer matcha perfekt till min gröna klänning som jag ska testa ikväll. Ah!

Jag känner en slags oro imför morgondagen. Mina planer försvann så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Någon som har något förslag? 

image323
Ett härligt bakiskort på mina favvosar!


Kommentarer
Postat av: Snyggingen till höger

Japp nu är bord på durkslaget bokat till 19.30. Vi deler på en vinflarre you and me va? Folk lär väl undra vad fan vi har för livstil när vi är bakfulla i skolmatsalen. jag har en liten lista här "saker jag ska säga till martina"

Postat av: malin

durken :D

2008-04-29 @ 20:22:58
URL: http://tadas.blogg.se
Postat av: kommentator

Något verkar göra dig väldigt imponerad på bilden Ida?
:D

2008-05-01 @ 10:14:31

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback