konversation på msn mitt i natten

Martina säger:

men det står på youtube att man ska ha tålamod när man laddar upp en film, för det kan ta flera minuter


Ida säger:

aha okej, tålamod vad är det?


Martina säger:

det är när man fnissar väldigt mkt


Ida säger:

aaa juste det visste jag ju (vad dum jag är som inte visst det)


Martina säger:

mm faktiskt


Martina säger:

men det måste ju va ngt fel.. åååh, jag blir så irri om det inte funkar


Martina säger:

irri är när man kliar sig på magen


Ida säger:

aa men det kan vi ta med i våran ordlista på projektet


Martina säger:

mm, det passar perfekt


Ida säger:

passar= en sexställning när tjejen står på alla fyra och killen bakom


Martina säger:

jaha, jag trodde det va när killen lyfte upp tjejen och snurrade henne på pekfingren och slickade henne i stjärten varje gång hon snurrade förbi hans mun


Ida säger:

Nej nej nej nej då har du fått det om bakfoten helt. Den kallas missionären


Martina säger:
Jaha, men vad skönt att vi redde ut det där!

Ida säger:

Va vitsig du va där då, redde redde är när killen håller tjejens hår i ena handen och fötterna i andra och samtidigt drar henne fram och tillbaka mellan benen


Martina säger:

mm, den låter jätte skön.. särskilt för tjejen


Ida säger:

japp för killen med eftersom tjejen tar ett bett av killen pung varje gång hennes ansikte passaras (om det ska gå helt rätt till, mest för de lite mer rutinerade)


PS KOLLA PÅ FILMEN NEDAN. I LOVE IT


Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Hahaha varje gång hon snurrar förbi hand mun. Fan va störde vi e


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback