Pannkaksfrukost

Fredag
Fredagen var ganksa lugn. Grilla hemma och träffa Hedvig en snabbis innan jag åkte in till stan för att spendera natten emd att plocka glas på otten. Kvällen var hlet okej!

Lördag
Gårdagen spenderade jag och Hedvig hos frisören/make-up artisten på Hårcompaniet i några timmar. Sen foto hos Håkan. Dagen var jätte rolig! 
Vi firade mamma genom att äta på papa grappa. Sen bar det av till jobbet och Ida pida. Första gången vi jobbade tillsammans. Det var ne rolig kväll! 

Söndag
Idag blir det en sen frukost eftersom jag jobbade igår.
Nu springer jag fram och tillbaka och vänder på mina pannkakor som jag ska äta till frukost. Oh, de blir så fina och gyllenbruna:D

På ottenmötet efter jobbet:
-Jaha, men hörreni. Ska vi försöka summera den här kvällen?
- Mm, det var mycket negrer.
- Aa, och Martin fick en 28 centimetern kuk i röven men hela fick inte plats

En otroligt intressant och intelligent konversation mellan mina arbetskamrater igår på vårat super viktiga möte kvart över fyra på natten.

Dags att vänta pannkakan!

M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha:) vad kul! Hur gick det på fotogrejen? Jag känner mig inte så insatt, vad ska han ha bilderna till? Du får berätta när ses ses! Idag? Puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback