Stor och skrymmande

Detta uttryck passar i många samhällen. En camel toe kan vara stor och skrymmande, man vill helst lägga den på returpunkten. En kompis (eller hennes mössa)  kan vara stor och skrymmande. Men henne behåller jag ändå helst här. Just nu är det som känns mest stort och skrymmande ändå analysen. Den vill jag verkligen lägga bort. Men helst inte på returpunkten för jag vill inte att den ska kunna komma i retur.

Jag är medveten om att det antagligen bara är Ida som kommer att förstå detta meningslösa lilla inlägg. Men det är värt det.


På nasal småländska
Hej Ida vilket fint tyg du har valt
hoppas vi klarar av att sy
klånninen kram mormor

image290
Kram era alldeles egna parlamentPia, som slickar Sisela Kyle på tutten

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback