Ett försök!

Nu sitter jag på jobbet med en låång kväll framför mig. Jag har gjort ett försök att göra det lite mysigt, med naturgodis och grönt te. Men.. Jag känner inte riktigt att det ger någon effekt.

Eftersom min plattång började brinna idag besökte jag hårvårdsbaren. Men där följer de tydligen inte konsumentköpslagen för skadan gick inte på garatin. Idag spenderade jag typ 700 av mina försvinnande små besparingar på en ny plattång...
 
Jag kanske snart ringer Ida om jag hinner..  Brukar alltid bli lite upplivad då!


Kommentarer
Postat av: johanna

garantin gäller bara på urprungliga fel i upp till ett år så om du haft plattången länge borde den inte gälla.. annars borde du fått en ny. om det var ett ursprungligt fel vill säga :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback