Första dejten

Som sanna skriver är det alltid något speciellt med första dejten.
Jag träffade Robin för första gången på hans födelsedag. Oj, så snygg han var i sin kavaj!
Jag hade på mig en vit skjort-klänning, tights och guldskor.. Och löshår.. Haha
Jag kände att jag tyckte massor om honom redan då och under hela mitt liv är händelser under den här kvällen fortfaranade de som jag blir allra lyckligast av att tänka på.. 

Men på vår första riktiga dejt  var vi på bio, beck eller wallander. Nervöst och svettigt hålla-i-handen
och inte mycket av min koncentration gick till filmens handling.

Efter det har det varit jag och robin.. I två år (!!), om en vecka och ett par dagar. Jag hoppas
att det blir 100000 år till. Våra dejter består numer av egenlagade middagar, scrubs, sten sax påse 
om vem som ska ta disken eller ett telefonsamtal om vem som ska köpa mjölk. Men det tycker jag nästan
lika bra om.. 

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm älsklingen :) Du va så fin den dagen, när jag träffade dig för första gången. Älskar dig gumman.

2008-08-15 @ 19:38:12

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback