Ström-promenad

Jag känner mig ganska duktig som gick upp sju imorse (fast jag börjar kvart över tolv) och jag och Robin gav oss ut på en promenad. Vi gick runt strömmen och jag försökte spänna rumpan i varje steg. Testa!  Det är bra! :)

Jag har världens överskottsenergi och känner för att springa runt och röra mig hela tiden. Igår gjorde jag en liten sparkdans och Robin blev jätte trött på mig. Sen gjorde jag sit-ups på en boll istället. Haha. 
Tyvärr passar ju den överskptts- aktiviteten inte så bra in på mitt stillasittande kontorsjobb. Men jag får väl snurra runt lite på min stol med hjul och känna efter om det känns bättre. 

Igår träffade jag Ida och vi var som vanligt helt hispiga över att träffas och vi fyndade en varsin Max Mara t-shirt. Denna kommer att hamna på bloggen så småningom. 

Nu ska jag tvinga Robin att städa med mig och sedan duscha

Ikväll kanske träffa Sanna.. Eller imorn?



Såhär ska det inte se ut nu eftersom 
jag ska tvinga honom till städning.


  

Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh..önskar jag var lika pigg som dig idag!

Postat av: Jenny

jag har haft den tanken kanske 10.000 gånger idag. Det är verkligen en heeemsk dag idag, fyfasen!!!!

2008-08-13 @ 12:20:54
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Evve

Ett tips från mig :) Få ett gratis presentkort på Kicks genom att enkelt och kostnadsfritt bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380 och börja samla poäng!

2008-08-13 @ 12:52:21
Postat av: Sanna

Hoho! Vad gott, jag kan verklign fastna framför Leilasmat program och troa tt hon nästan lagar sakerna till mig! Men du verkar vara väldigt aktiv, tillskillnad från mig:)

Hur ska vi göra med att ses? Imorgon tänkte Anna, Patricja och jag boka vår resa, vi måste göra det. Men när slutar du idag? Jag slutar vid halv 5 och ska åka med mamma hem. Annars får vi ta fika nästa vecka om vi ine får ihop det:) PUSS

2008-08-13 @ 13:20:22
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback