Sovmorgon

Imorse besökte jag för första gången på 1000 år nautilus och som vanligt klädde jag av mig och placerade fötterna på vågen......... VA??????? Jag känner mig illamående och lovar att jag ska börja utnyttja mitt nautiluskort mycket oftare!

Sådär, nu sitter jag på jobbet och dricker grönt te. Eftersom jag börjar sent hann jag träna imorse. Styrka och kondition. Jag ÄLSKAR att basta, jag kände min dock lite ensam i bastun. Mitt enda sällskap var en anorektisk tant som klädde på sig i bastun för hon frös väl antagligen annars.

Nej, nu måste jag koncenrera mig på mitt jobb. ¨

Haha, men fy hur tråkig är jag egentligen. Jag ska spara ihop lite inspiration snart.. :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

:) Men är det mitt i natten du pratar om?! Haha. skulle vara roligt om vi hann prata iaf i 15 minuter! Men annars kanske jag slår en pling! Puh så lä

Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Haha! Jaa vad kul, såg du föresten vad Jonas hade skrivit på "wallen för eventet" Han hatar mig verkligen :S Jajamen en liten gele-bh och ett "festlinne" och ett halsband som är lite tiarainspererat :) Ring mig när du har tid!

2008-08-20 @ 14:51:27
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, Liiiiite va?! Ne, men ajg gillar den aktiviteten just nu! Halv elva är jag möjligtvis vaken, men inte helet säkert:) Hallå, jag ringer dig om jag somnar:) Puhhh

2008-08-20 @ 15:17:40
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Jaa så känner jag med. Det känns som att jag vet tre personer somkommer vara hispiga vid sådär halv tio i kväll. Vi måste bestämma hur vi ska göra i helgen också. Jag blir så nervig när jag inte vet hur min helg kommer att se ut:P

2008-08-20 @ 15:22:24
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback