02.11

02.11 vaknade jag av någon anledning som jag själv inte kunde förstå. Jag tittade med mina dimmiga ögon på mobilen och såg ett missat samtal från Robin Rödskägg. Robin som var på bartömmning. Där trivdes han nog för jag hörde ingen av honom på hela kvällen. Bortsett från detta samtal som väckte mig så olägligt mitt i natten.

Några timmar senare vaknade jag igen. Redo att gå upp ur sängen. Jag tittade på klockan och insåg att det var två timmar kvar att sova. Konstigt nog kunde jag somna om. MEN när klockan väl var 06.30 var jag visst inte lika redo att gå upp. Jag önskade innerligt att det skulle vara några timmar kvar tills uppstigning, men icke.

På det här sättet ska jag absolut inte börja min morgon imorgon. Jag ska nämligen sova tills jag själv-vaknar. Något som är VÄLDIGT sällsynt för mig. Har en känsla av att det här kommer att bli en bra helg ändå!

Nu har spenderat rasten med min rökade och mycket trevliga kollega på en balkong, så nu tror alla på mitt jobb att jag röker. Ett rykte som kommer spridas snabbare än elden här. Men vad gör man inte för lite trevligt sällskap! :)



Imorn ska vi till Oxelösund. Men det kommer vara väldigt mycket mindre
somrigt än på den här bilden, från i midsomras, när vi åker hit den här gånegn!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de e klart, gud så härligt!



Nae jul då firar ja me familj och farmor, mormor, morfar och kusiner, hemma hos mormor och morfar. NYår ja då har en killkompis hyrt dehli, så vi ska vara där 60 pers o äta o sådär :)!

Postat av: sanna

Haha!

Vi äter tårta för 55 gången denna månad på mitt fettoplan och jag börjar få kvällningar av mig själv!



Kan en adolf ha varit med i bartömmningen? Jag hörde nämligen inget av honom heller, inte än faktikst...kansken tappade han mobilen eller så blev den snodd i en taxi (det har hänt tidgare om jag inte minns fel) Sms:et som var utlovat uteblevs det med!



Vi ses ikväll på JULEN: MYSIGT!!

2008-12-19 @ 15:15:12
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback