Nu åker vi till solen!


Syster och jag i solen!

Julfirandet är över för min del. Även om jag missar kalle anka och julgran
så känns det helt okej. Nu längtar jag bara tills jag kliver av flygplanet och
välkomnas av världens gulligaste små kusiner! ♥



Jag tror Robin klarar sig bra. Mer palace för honom liksom. :)
Kommer sakna mih kapten R.
 
Och förresten. För er som har båda min nummer. Jag kommer bara ha min privata 
mobil med mig. Så det är 076160.... som vanligt.!


Ha världens bästa jul och nyår. Det ska jag ha! 

Kommentarer
Postat av: kul

Jag vill oxå resa till solen men ja hittar aldrig några resor dit i resekatalogerna :)

2008-12-22 @ 18:30:01
Postat av: Jenny

vad avis jag blir. hoppas ni har det underbart!!!!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback