Snart, snart, snart.. !

Vet ni vad? På tisdag sitter jag på ett flygplan, påväg till Australien. Trors att jag alltid har älskar julen med allt vad den innebär; tomtar, snö, frost, julklappar, julmat och ljus, så ska det bli riktigt skönt att bara komma bort just nu. Mer än någonsin faktiskt.


Det här måste jag klämma in innan jag åker:

Torsdag: Syster kommer! ♥

Fredag: Julklappsshopping och minijul med pappa

Lördag: Julbord i Oxelösund

Söndag: PACKA (!) och julbord med mamma

Måndag: Till köpenhamn

Tisdag: Till Australien!


Trots att mitt aniskte ser att att ha påverkats ganska mycket av gravitationskraften
och mina underarmar skulle kunna få en lastbil att köra i diket på grund av
bländning så känner jag att det är värt att lägga in bilden. Jag bli glad av den!


Kommentarer
Postat av: Emma

åhh gud va kul :D! Vem åker du me?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback