Triple play

Den här helgen skulle jag kunna leva på i flera veckor.

Fredag!

Fredagen bestod av julfest med alla telias trevliga personer. Snap, snap, snap.
Julbord, julvodka och dansbandsmusik.


Josefine, Elin, jag och enbenta Sanna. :)

Lördag!
På lördagsmorgonen stapplade Ida och jag upp ur sängen och träffades vid
en taxibil för att åka till busstationen.

 
Ida: Ta med en flaska vatten.
Martina. Det hinner jag nog inte, ni står ju utanför.
Ida: Jag kommer förmodligen dö.

Med fem minuters marginal och en felbokad resa satt vi i alla fall på bussen med
en fem timmars bussresa framför oss..
 

Det här var allt våra dimmiga bakisögon såg på hela resan ungefär.


Men när vi väl var framme taggade vi till lite. ..


Efter sjuuukt mycket velande åt vi lite kräftskum och fick en handritad (mycket
verklighetstrogen) karta av servitören.
 

Juleljus:)


Sen åkte vi till Liseberg (vi använde inte kartan för att komma dit) .

En våffla med hjortronsylt tack.
- Jordgubbssylt, okeej.





Ida och Martina by night!






Martina: "Jag har kanske en liten konstig fråga, har ni en tandborste jag
skulle kunna få köpa
?"

Det KAN ju verkligen inte vara någon annan i hela världen som har glömt sin
tandborste när man ska sova på hotell. !!

Receptionist: "Jo, vi har en tandborste här. Med en tandkräm i"

Ida: "TUUUUR! För jag hade glömt min tandkräm"

Stor tandkrämstub!

Här borstar vi tänderna, antagligen med britney spears musik i bakgrunden.


Ida gör armhävniningar, om någon skulle missa det.

M: Sätt på lite musik.
I: Vad för musik?
M: Bajsmusik!


Taxikillen med fem barn och två olika kvinnor. Ha det så bra rå!


Provrörslatten!


ProvrörsIda!

Söndag!
Efter en never-ending bussresa kom vi fram till norrköping och Otten
och Dennis.
 



"Ta ett kort på mig i min rätta miljö"




"Dennis, du kan verkligen din snyggmin"

Kommentarer
Postat av: Mrs Ingland

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA jag är så lycklig. Vi är ju så jävla roliga. Folk ligger och ber till gud för att de önskar att de kände oss.Ring mig

Postat av: BEPP

HEJ!



Alltså herregud jag måste verkligen börja träna igen, min dubbelhaka ser man ju på flera mils avstånd. Jag måste göra den toktight igen :> Ha det så bra då!

2008-12-16 @ 16:01:50
Postat av: Sanna

Marty!! Vad gör du? Var är du? När ska vi leka? Vad önskar du dig av tomten sanna?PUSS

2008-12-16 @ 21:50:29
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh, då är vi två! Helt sjukt att det känns som man går upp mitt i natten och kommer hem mitt i natten VARJE DAG! Och på den lilla mina lunch man har när man väl tar sig utanför telia-murarna så regnar det (varför regnar det i december? Var är snön, ar är julen, haha).

Ja, på fredag blir det lillisjul! Ska ni till Bo & irre på lördagen? Kommer ni inte hem mer sen? IHH, börjar du inte får lite pirr i magen??



JAg önskar mig ungefär samma av Nissen M! :) Något litet bara! Ska vi äta matlådor tillsammans i veckan? PUSSSSSSSSS

2008-12-17 @ 20:33:10
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Gud va mysigt ni ser ut att ha haft det! vill me bo på hotell..

2008-12-22 @ 01:03:41
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback