Vilken del av min hjärna funkar?

Imorse när bestämde jag mig för att köpa en julklapp till mig själv, nämligen en svart acneklänning, kan man undra vilken del av min hjärna som var aktiv när jag tog besluet. Inte samma del som betalade buss- och hotell biljetter igår i alla fall. Och inte samma del som kollade på mitt befintliga saldo på mitt konto igår. Men det känns ändå bra. För HUR många gånger kan man inte använda en klassisk svart klänning som man tycker är väldigt fin....?

Jag har svaret: Många gånger!



Vad tycker ni om min julklapp? :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

jag är så avundsjuk....de finns så mkt jag behöver karlar vänner massa klöver. Ne rå men jag e avundsjuk för att du är fin i allt du tar på dig och när du har DEN klänningen kommer jag se ut som en gråsten i skuggan av din stjärnglans. smell you later!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback