En liten rackarunge

Det ringde i telefonen på jobbet...

Jag: Välkommen jag heter Martina Engwall
Svar: Hej jag gjorde en beställning av en telefon..

Känner mig lite tveksam eftersom rösten låter som det tillhör en 10-åring..

Jag: Okej, vad var det för telefonnummer?

Svar: Det vet jag inte?

Jag:
Okej, tror du att du kan ta reda på det?

Svar...MAMMMA! Vad har jag för telefonnummer?.. (Paus) Hon visste inte..

Jag:
Okej, vad har du för personnummer då?

Svar: MAMMMAAAA!! Vad är mitt personnummer? (paus) Hon visste inte.

Jag
: Men när fyller du år då? Hur gamal är du?

Svar: Jag fyller aldrig år.. Jag är  12 ....och ett halvt.

Jag:
Men när föddes du då? Vilekn dag?

Svar.. Ja... Det var väl ungefär 12½ år sedan..
En lång paus.. Okej, vi busringer bara.. (kompesar skrattar i bakgrunden)

Jag
: Okej men ha så kul med dina kompisar.. Haha.. :)



LURAD!!!!

Jippi! Nu slutar jag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

:) i helgen ska jag festa, både idag & imorgon förmodligen, söndag blir de skärgården & sol & bad, förhoppningsvis, ifall de är bra väder men det skulle det bli tror jag? Va ska du göra?:)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback