UUUhhhääää!

Jag hatar verkligen räkningar. Jag blir helt kallsvettig och känner mig obekväm. Har precis betalt en äcklig försäkring på Robins lägenhet som tog upp halva mitt belopp på kontot. Det gör i sin tur att jag inte har råd att köpa min fina skjorta just nu. Mamma kanske är villig till ett litet bidrag! Det första jag ska göra när jag skaffar ett bra och välbetalt jobb är att anlita en person som är bra på aktier och på att betala räkningar. Så det så!

Nu ska jag äta pasta carbonara (vilket jag antagligen kommer få en repris på imorn i min matlåda på jobbet).

Jag kommer sakna frida med hela mitt hjärta! Jag gör det redan och du har inte ens varit borta en dag...



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig baby

2008-07-11 @ 18:02:39

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback