Bättre sent än aldrig

Fredag
Förfest hos Martin, floyd och de andra posar på (något suddiga) kort. Om den sista bilden inte säger så mycket, så är det Martin som försökt ta en kort på sig själv. .. Och misslyckats. Kvällen fortsatte på otten. Mr&Mrs. :D Vissa var chockade, andra slängde upp BH:ab
r på scenen (?) och vissa var fulla.. :P




image172image173

Lördag

Upp och hoppa 08.00 på morgonen och skynda till make up store. Jag och min kära syster var med på en rolig visning där vi skulle föreställa brud och tärna:). Även om jag har taxben gick det bra, och var jätte kul!
Kvällen fortsatte hos Jimmy (tack för en trevlig kväll och världens godaste buffe). Vidare till palace och avsluta på hugo. För andra gången hade jag kul där. Elvis förtjänst? :P
-Nej! Inte Micke, Nicke! N-I-K-Ä! stavningen hände inte med på lördagsnatten..

image175image176
image182image183


Var det Ida som inte lyckades som en fotograf eller var det objekten som ar lite för rörliga?

Kommentarer
Postat av: JL

Riktigt lyckad helg måste ja säga, får bli fler gånger tycker ja! :D Självklart var de elvis förtjänst, han måste ha haft de ganska tungt dagen efter med tanke på vilka vurpor han gjorde!

2008-03-06 @ 20:49:44
Postat av: Ditt största bloggfans

Du borde uppdatera bloggen oftare. Sånt är kul. Ja värsta roliga helgen. Lästa gamma saker jag skrivit på min blogg. När Nicke du och Robbe var hos mig. Haha gud vad jag saknar och ha en (o)social pojkvän:) Puss från pendelstjärten


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback