Daddyday

Fredagen var en riktig pärla! Det är när man inte förväntar sig att ha kul som man har det! Jag var ganska otaggad när Sanna ringde och bad mig följa med på en liten utekväll. Min hjärna sa att jag borde ta det lugnt eftersom jag kommer festa loss  imorn. :) MEN! Jag lyssnade inte på hjärnan utan taggade till rätt bra och åkte till Palace!
Det var väldigt trevligt att träffa lite Söderköpingsmänniskor och uppdatera sig lite på svallret.
Tack alla trevliga!

Jag vaknade i ottan imorse och tvingade mig själv till spegeln för att få mig att inse att det var absolut nödvändigt med ett besök i sol & motions solarier. Jag gick dit och återvände rödflammig hem för att kolla på scrubs, som jag älskar, och ta en tupplur i soffan.

Pappa kom och hämtade mig och jag racade iväg bakom ratten med den där jävla övningskörningsskylten där bak. (jag veeet att det är dåligt att jag itne tagit körkort än. Men uppkörning är bokad!) Vi ködre runt i hela norrköping och stannade och åt en toast på gamla lindhals. Min söta pappa!

Ikväll ska jag jobba min första gång på otten. Jag är pirrig! 

 ♥

 

Kommentarer
Postat av: bea

scrubs är bäst, haha

Postat av: bea

samma här, går i trean så ja tar studenten nu. jag går sam/sam borde väl egentligen gått foto/estet/media ngt likande, läser nte ett ända ämne jag gillar för tillfället, haha, men som sagt klassen är bäst :)

2008-03-29 @ 15:46:19
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback