Dagens

Även om igår inte var någon bra dag så kändes det helt okej på världens bar. Jag kände attjag inte riktigt passade in. Lite ut tittad. Men det var gott med chai te. Testa det! 
Allt kan ändras på bara några timar. Från helt förstörd till bara ledsen till arg till snäll till ensam till ledsen igen. 
Som tur är kan det gå snabbt åt andra hållet också. Nu känns det bra..
Tack Ida min fina, som stårut med mig.  

Jag lyckades uträtta nästan alla ärenden igår. Duktigt. 

Jag har några kvar att uträtta
Gå till banken 
Köpa något fint (det kan jag vara värd)
Ringa min hudläkare
Köpa ett fodral till min kamera
Köpa ett serum för lockigt hår
Plugga (igen)

Jag brukar ofta stå för I-landsproblem. T.ex. "Åh, nej jag glömde de låga skorna hemma, nu måste jag gå med högklackat ända till otten." eller "Åh, vad jobbigt, det går bara att ta ut femhundralappar här" eller "Måste han bo på tredje vningen när det inte ens finns någon hiss" eller "Neej! vi har missat våra bästa år" HAHA! Tagiskt.
Men idag var det idas tur: "Det känns som att det alltid är jag som måste plocka ur den mögliga ur kylskåpet"
Finns det någon som känner sig träffad av att uttala sig innan man tänker? 

Martina

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det skulle vara jättemysigt! Kanske bio? Som en (PINSAMT) alldeles för sen födelsedagspresent från mig?! Skulle vara mysigt!

2008-03-28 @ 11:24:09
Postat av: idaa

hihi joo, du ligger i rätt bra faktiskt :D men det var igår det var så segt :P men absolut det borde vi göra :) supermysigt. kanske i veckan :)?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback