Försvunnen dag

Den här dagen har flutit förbi i en enda dimma. Jag vaknade ganska sent. Var vaken i några timmar. Sov i fyra timmar när jag kom hem och nu har jag varit vaken lite till. Vilken spännande dag!

Nu har jag varit och handlat tre varor på konsum för 150 kr. Den affären kommer aldrig gå i konkurs även om folk slutar handla där, så kommer det finnas en rejäl buffert (idas mammas favorit ord) att leva för.

Jag känner mig fortfarande nöjd med den här helgen. Speciellt eftersom jag lyckades festa bort min egen bakfylla igår och känner inte av hårt festande idag! 

Jag ska:
♦ Spänt vänta på idas update om hennes jobb ikväll!
♦ Laga och äta fläskfile, hasselbackspotatis, aioli
♦ Kolla på film och äta popcorn
♦ Äta en liten godispåse som ligger och väntar (köpt för det dyraste kilopriset i stan. Jag försöker inte skryta, haha)

Helgens hemska och härliga bilder ligger fortfarande på min kamera och får ligga där tills imorn och DÅ ska ni få se helgen som jag hittills bara beskrivit i ord. :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: idaslida

Jaa vad glad jag blev när jag såg att du hade skrivit TVÅ för mig olästa inlägg. haha det hade varit så kul om du va med igår då skulle vi kunna dra ut på alla skämmt tillsammans om inatt. Ja hoppas vi kan leka sne annars får vi leka (plugga) i morgon. Hörs sen! saknar dig (jag är kär i dig)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback