Gosedjur eller stringtrosor?

Dagen började som en ledig dag brukar börja för mig: Jag kollade på Days of our lives.

John trodde att hattie var mördaren men egentligen är det kanske Marlena. Därför kan Belle och Shawn inte veta om de kan vara tillsammans ännu, eftersom Belle kan vara ansvarig för gammelmormorns död. Dessutom så har Jan (som förövrigt har bytts ut som skådespelerska) byggt en bur som hon ska förvara shawn i.

Jag fortsatte dagen genom att pulsa ned till bussen i snö som nådde mig till knäna. Okej, jag är inte lång.. Men till KNÄNA? Det är ju helt sinnes sjukt.

När vi kom in till stan var vi lite sega och bestämde oss för att pigga upp oss med en sallad på fräcka. Tonfisk, cous cous, marinerade vitlökar, soltoskade tomater och feta ost... Som vanligt.

Efter att vi masat runt på stan i flera timmar hittade jag äntligen en söt blå kofta från bondelid! Hedvig köpte världens finaste, nu tillverkad, jeansklänning från replay.

Nu sitter jag framför min kära dator igen och funderar på att gå ut i snön och leka lite. Det kommer antagligen bli det enda tillfället jag har eftersom det snart kommer att smälta bort. Någon som är på pulka imorn?
(Kul om ingen kommenterar, då kommer jag känna mig mobbad, haha) 

Jag och Hedvig på stan (går bakom några tjejer osm ser ut att gå i sexan):

Martina: Åh, vad glad jag är att jag INTE är i den där åldern.
Hedvig: Nej då visste man typ inte om man skulle köpa gosedjur eller stringtrosor.
Martina: Nej och man känner sig lite obekväm och "vuxen" med handväska men man vill ändå inte ha ryggsäck.



Skriver senare min kära!

image246image247

Martina 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahaha jag handtvättade mina stringtrosor och la dem på tork bakom gossetjuren högst upp på bokhyllan. Handväskan hade jag i ryggsäcken när memma såg och tvärtom när jag kom runt knuten. ps Jag vill åka pulka i morgon.

Postat av: Anna

den salladen lätt god må jag säga :)

2008-03-25 @ 20:56:03
Postat av: Timmy

Jaa vill du åka i de bästa pulkabackarna så vet du vem du ska höra av dig till:)

2008-03-25 @ 21:16:42

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback