Hatdag=tisdag

Jag vet inte varför jag verkligen ogillar tisdagar men så är det. Idag ska jag dock försöka ändra på den inställningen och göra tisdagen till en bra dag. Det kan vara möjligt att genomföra eftersom det är lov. :) Jag ska åka till Norrköping och fönster shoppa, eftersom mitt konto är tomt och min mobilräkning obetald.

De ringde från min nya arbetsplats, otten, (haha) men jag hann inte svara, så att ringa dem står nu på min "att göra-lista".

Usch, vad tråkigt. Nu ska jag blåsa håret.

image245
Visst skulle man kunna hitta på en saga om det här fotot också?

Varför är martina vindögd?
Vem pekar fuck you?
Vilka står i bakgrunden?
Var befinner vi oss?
Varför är det 6 händer med på fotot?

Knäck den om ni kan!

Kommentarer
Postat av: idaslida

haha! vilken rolig bild:)Hörs sen då jobbarkompisaen.

Postat av: idamoooe

jaaa det är klart man längtar till våren:) japp det är min gård vid myrorna:D hehe. jo, men det vore ju skitkul! snälla kan vi inte göra det :)! eftersom vi sagt det sen ettan så måste vi fasiken leva upp till det!

2008-03-25 @ 14:37:59
URL: http://imoe.blogg.se
Postat av: Ida

Haha du finns också med på listan med aktivaste bloggarna. Wooohuuu. Ringer dig snart för jag ska frååga om du vill åka pulka med mig!

2008-03-25 @ 15:38:35
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback