Helgen är slut

Ännu en lyckad helg! Det börjar kännas som det har blivit lite "varannan helg lyckad och varannan olyckad", vilket inte bådar gott inför nästan helg när vi ska på studentkryssning..
Igår var vi på trevlig förfest hos bröderna Teder. Mot kvällens slut hade jag hela ryggen nerblött med citron loka och frös. Jag kan inte rå för att jag var tvungen att hälla lite öl på David. :)

Kvällen fortsatte på Palace med min favorit syster. Dock slutade kvällen där för Ida. Hon och Sandra är inte speciellt lika ändå. Även om jag hade kul sen, så hade det varit ännu roligare om Ida var med :(
 
Nu sitter jag i Lindö och väntar på att mina ungsmackor ska bli klara..

Så ja. En liten tråkig update.

Martina

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej gränsen för när jag är lagom full eller för full. Mena inte dig snutte:)

Postat av: Tant raffa

Haha jaa jag tyckte det var väldigt kul. Jag längtar tills jag ska blogga i morgon om den här natten.Jo det finns ju massor att skriva. Jag tycker du bloggar bra och roligt:) Jag vill göra nått kul...skrev på msn , han har inte svarat än men han är inte vid datorn. (virar ett
luftrep runt halsen och drar till med högerhanden samtidigt som jag lutar huvudet mot vänster axel) Hörs sen då Tiny

2008-03-23 @ 20:04:36
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback