Hos min favorit

Här sitter vi nu hemma hos Ida och tragglar med projekten. Den här dagen är första dagen vi har kommit någon vart i alla fall.. Jag vet att jag skriver det i varje inlägg men eftersom det upptar ca 80% av min hjärnkapacitet så är det inte så konstigt: JAG VILL HA SOMMAR!

Vi har precis ätit en till smoothi. Jag skulle kunna leva på det! 

Borde göras:
Köpa inbjudningskort till min studentmiddag
Plugga projekt & internationella relationer
Utföra mitt en-dag-i-veckan-jobb på mammas och pappas jobb
Avbeställa Facesminkning
Beställa ling- och klipp tid 

Gör istället:
En smoothie med Ida
Pratar med Ida
Funderar på att gå ned på stan (fika?)
Funderar på vad nästa köp till min tomma garderob ska bli
Är avundsjuk på mina kära vänners kväll:(

Jag är glad över att jag har fixat jobb och för att jag äntligen har tagit tag i mitt körande.  

image208
I & M



 


Kommentarer
Postat av: jag heter ida

ling ling! Nu ska vi fortsätta.... skönt att bocka av facesminkningen i alla fall. ("v")

Postat av: moeee

du hade mer än gärna fått följa med :) så kom gära!

2008-03-18 @ 13:52:23
Postat av: jenny

Aha ok ;) Ne, jag skulle hellre jobba på kundtjänst faktiskt, support är inte speciellt roligt, mest svårt & krångligt, hehe.. men de kanske är bäst att stanna där för kundtjänst får man kanske gå ny utbildning för eller?

2008-03-19 @ 19:48:10
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback