Inte alla indianer i kanoten

Jag har fått en anledning att visa detta kort. IGEN. Mina kära vänner Ida M och Ida K har bildkrig. Jag är ganska tacksam att jag inte är en av de tävlande men det är kul att följa.


image211

Här har vi: Inte alla indiander i kanoten, inte alla chips i påsen, inte alla bestick i lådan, inte alla hästar i hagen, inte alla tomtar på loftet, inte alla blommor i vasen, hissen går inte ända upp, alla hästar travar inte åt samma håll, inte alla fiskar i akvariumet, inte alla strån på tandborsten, inte full tank...
Okej, nu börjar det bli lite långsökt... Men ändå. Finns det fler eller? :D

Kommentarer
Postat av: linn

Det finns fler,( inte alla getter i hagen) men det jag tror du toppade listan:D

2008-03-19 @ 23:42:15
Postat av: moe

haha jag hade en så jäkla bra igår som jag kom på, vad
fasen var det. men jag gillar stråna på tandborsten ;)annars har vi: inte alla mynt i grisen, inte all tandkräm i tuben,inte alla lik i kistorna,inte alla tröjor i garderoben, inte alla kort i albumet, inte alla fiskar i vattnet, inte alla böcker i bokhyllan. guud vad tråkiga mina är?!

Postat av: Snille

Inte alla kakor i burken. Inte alla fingrar på händerna..

2008-03-20 @ 14:20:28

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback