latmasken

Idag är en såndär söndag igen, som man bara går omkring, känner sig allmänt rastlös och lite nervös. Det beror på att det är måndag imorn vilket betyder att jag ska gå tillbaka till den där äckliga skolan igen.
Men snart är det slut. Utspring 5 juni. ååhh! :)

Resultatet av gårdagens planer blev en snabbvisit hos Jimmy för att kolla slutet på melodifestivalen. Jag tror Perelli har störst chans så jag kände mig ganska nöjd med vinnaren !

Tråkigt, tråkigt inlägg... Dags att leka trollkarl med kylskåpets innehåll och laga lunch.

image200
Min och idas favvo fotopose.

M

Kommentarer
Postat av: ida

Men Guuuuuuman råååH! SKa du springa ut en månad före oss andra?

2008-03-16 @ 23:31:36

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback