...Och så ska man lyckas också

Det är så mycket som jag borde ta tag i.

-Bli träningsnarkoman
-Få ett sommar/ fast jobb
-Göra det bästa av min betyg.. (men det känns som det är för sent)
-Vara snäll och glad och allt det där som jag inte är med mitt humör just nu
-PLUGGA
-Få en karriär

Känns bra att tänka på detta när man är 19. Hej ålderskris.

Idag har jag varit hemma och försökt ta tag i det jag inte har tagit tag i. Nämligen avsluta mitt historia arbete och plugga religion till skrivningen på fredag. Lyckades inte riktigt...Igen.
Har precis varit ute på Jurslas gator och vägar och gått en promenad jag fick typ andnöd i uppförsbacken.. Lyckas..? Nej.



M

Kommentarer
Postat av: martina

Snyggt att min ansikte är typ dubbelt så stort som idas kropp på sista bilden.

2008-03-12 @ 20:11:06
Postat av: Anonym

tur att det är ett snyggt ansikte i alla fall. ihihi

Postat av: Spiken

skön brud med jägern!

2008-03-20 @ 23:20:09

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback