Oväntat

Det är så skönt att promenera. Jag skulle kunna göra det hur länge som helst. Idag själv-vaknade jag (utan alarm) vad halv åtta. Gick upp vid nio och strax efter det var jag påväg att möta Ida. Sen gick vi en timmes promenad i gråa norrköping. Kändes bra..

Idag ska jag göra något väldigt ovanligt för att vara mig... Gå ned på stan. I och för sig har jag bytt min vanliga gå-på-stan-partner (Ida) till mamma. Jag funderar på att investera i en skinjacka som är lite annorlua men jag får se. Får väl testa den för 35237 gången.

I eftermiddag blir det förhoppningsvis badminton. :)

image194image195
Ni är sötast och bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuuuud vilken söt bild på mig:D Du måste skicka den så att jag kan använda den till min nya bloggdesign. BTW SMS: skinjacka stavas med två N och annorlua med D också. TILL: 72400

2008-03-15 @ 14:43:52

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback