Projekt och smoothie

Blev nog inte så mycket projekt. Mest skogsbär, banan och vaniljyoughurt i en mixad röra. :) Sen läste jag lite för Ida och en minut senare däckade vi i min säng och vaknade lagom tills det var dags att åka.

Jag har konstaterat att vädret är ca 50 % av mitt humör. Igår var jag jätte glad och kände att jag verkligen kunde lösa mina problem utan någon jätte ansträngning. Men! (Tony Irving) Idag märkte jag att min problem kändes oöverstigliga och jag känner mig allmänt deppig. Vill inte ha snö och slask!

Nu har jag precis kollat på bolibompa som innehöll en liten faktafilm om giraffer. I brist¨på annat...

På min lilla to do lista kan jag i alla fall stryka "hitta jobb". I sommar sitter jag med headsetet framför datorn på Telia igen. Bara att ringa om bredbandet krånglar. :D


En till av min konstiga mixar. Jag och Frida i skolans stolthet,
gamla biblioteket, en lapp med en fin killes namn, och tillsist
 jag och Ida.

Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska du jobba på bredbandssupporten? :) för där jobbar nämligen jag nu, förmodligen i sommar med:)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback