Snölykta & Ångest

Jag och Hedvig hittade inte våra urväxta everetst kläder, utan fick ta på oss Håkans smedby-jacka / En blå vindjacka, ett par termobyxor av tyg från 70-talet som trendigt sitter i midjan och Hedvig hade ett par svarta vindbyxor. Till det matchade vi våra skinn stövlar, replay mössa och ett par ljusblå vantar som farmor har gjort!
Flashigt!

Trots att jag känner mig nöjd över vårt bygge har jag nu fått ångest. Det är så mycket jag verkligen, verkligen borde göra. Känner att jag inte rirktigt utyttjat tiden på påsklovet på rätt sätt.

Det tråkiga... 
Historiaarbete
PROJEKTARBETE
Betala räkning
Jobba
Psykologi
Engelskaläxa
Internationella relationer prov
Gå till banken

Det roliga!
Köpa ett serum för lockigt hår
Träffa Ida ♥.
Köpa student inbjudningskort
Köpa ett fodral till min kamera
Åka pulka ikväll! Wihu!
Ha födelsedagsmiddag (jag vet att det är sent) Kanske 4 eller 5 april? Kan ni det mina vänner?

Nä, nu måste det bli lite action på mig!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: linn

När har vi internationella relationer provet:O och har vi psykologi prov på onsdag? Linn med stora kollen:S

2008-03-26 @ 23:19:26
Postat av: Anonym

Hej hjärtat, jag kan inte 5 april, snälla ta 4:e :)
love

2008-03-26 @ 23:48:45
Postat av: Timmy

Varför frågar du när de andra kan, de är ju din födelsedag är man bjuden till den får man väl ändå ställa in det andra man har för sig ? prioritera?

2008-03-27 @ 01:21:50
Postat av: sanna

Är det en effektiv liten bloggare som har kommit igång?! :) Jag ska till Rimini den 6, du får inte ta när jag är borta (om jag är bjuden vill säga..:)). Puss

2008-03-27 @ 20:26:01

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback