syster är hemma!

Äntligen har jag en till (förutom Ida) som fattar min humor. Och nu ska hon va hemma en vecka!
Ser fram emot den här helgen!

Helgen kommer bestå av;
Påskkärringstema på otten
Påskägg
Mat
Godis
Påskmiddag
Shopping
Födelsedagsfest på lördag?

Jag tror det här med påskkärringar på otten kommer bli av. Känns som jag behöver allas support så kom dit! :) Vet dock inte hur vi ska kunna hitta kläder som behövs, så om det är nån som har påskkärringskläder hemma, så hör gärna av er. :D

Nu ska jag göra det jag gör mest.. tänka

image209
Jag och Hedvig i Barcelona för... 2 år sen? . :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla hjärtat, jag tror banne mig det kommer bli av. men oj va mycket cosmos vi behöver då :) förresten, var har du tagit vägen? känns som evigheter sen!

2008-03-19 @ 22:52:46

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback