vårkänslor, vårskor, vårjacka

Nu åker nya vårskorna och min nya skinjacka på (känner att den påminner ganska mkt om en MC knutte, men jag gillar den i alla fall).. Får spara lite till på den andra jackan tills inte frosten kommer på nätterna i alla fall.

Idag gick jag på lång promenad. Det var så himla härligt. så fort jag ser solen tänker jag på somaren, studenten och allt som har med det att göra; utspring, balen, ottenbrännbollen, studentmössan, studentveckan. Ahh!
Ge mig allt det NU!

IDAG ÄR DET 80 DAGAR KVAR TILLS UTSPRINGET!

image201image202
Bilder från förra årets försommar. Fina tjejerna i klassen och jag!


Kommentarer
Postat av: linn

hahahah, fy fan det var då jag var väderoptimist och skulle sola min vader!

2008-03-19 @ 22:42:21

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback