Ett anonymt hatbrev

Vissa lärare på vår sönderklottrade, snuskastade, kiss-på-hantagen- toaletter-utan-lyse, papper och tvål - skola borde ha dåligt samvete. Vissa får många att må dåligt och inbillar elever att de inte kan någonting. Jag har fler praktiska exempel på detta än vad jag kan räkna på min fingrar och tår. När jag slutar skolan ska jag aldrig återvända till De Geer för att hälsa på. Jag rekomenderar ingen att börja på De Geer.

Idag har det varit en ganska bra dag, trots att jag har varit trött eftersom jag pluggade till två igår och gick upp vid sex. Jag har kännt mig väldigt ful men det gör inget för jag har så mkt annat i min hjärna nu. Presentationen av mitt arbete gick bra och det är skönt att det är över.

Mina balskor är beställda, min studentklänning är köpt, min balklänning är snart klar. En balväska kvar.. Förslag?

image360
Nästa helg ska vi partyposa till det igen på skivan. Efter nästa helg är det party och frihet för
hela slanten, både bildligt och bokstavligt talat. Ida är min bästis!
 

Kommentarer
Postat av: linn

Fin klänning du har!:D

2008-05-20 @ 15:18:53
Postat av: isabelle

snygga klänningar!

2008-05-27 @ 17:01:41

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback