Gröngrå

Rubriken är en beskrivning av min ansiktsfärg. Det var mammas första kommentar när hon såg mig. "Oj, du ser alldelses gröngrå ut i ansiktet!" (Hedvig, känner du igen dig?)

Trots att jag känner mig lite förolämpad eftersom jag helst inte vill vara gröngrå på balen om en vecka kan jag faktiskt hålla med mamma. Efter den där förskräckliga kycklingsalladen i skolan och tillsammans med mina utbrändhetssymtom stämmer fakiskt min ansiktsfärg ganska bra överens med en smutsig, grön heltäckningsmatta.

Schema för resten av veckan
♥ Sola, sola, sola
♥ Hämta mitt fJoRtTiZzZ körkort
♥ Plugga psykologi & religion
♥ Träffa Robin
♥ Jobb x 2
♥ Studentskiva + sminkning

image364
Jag och onko


Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha jag vet nog vad du menar ja... " OJ (nästan förskräckt av synen) vad blek du är! du mår inte bra alls va?? (och då känner man sig typ tvungen att må lite dåligt)

2008-05-21 @ 20:08:21

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback