Hej allihopa!

(Jag börjar med frasen som de stora tuffa bloggarna älskar, (kissie och hennes kompis fanny)

Här sitter jag och försöker skirva ett arbete, eller jag har inte börjat, men JAG SKA!

Gårdagen bestod av ett oväntat party. Jag blev upphämtad av Söt-Anna som satt framför ratten med Ida brevid. Vi åkte till Anna och svepte lite öl och vin. Vi tog oss sedan ned till Otten och satt där ensamma i lougen eller vad man ska säga och drack öl och åt jordnötter. (Det skulle Hedvig gillat, haha)

Sen spenderade jag några av mina pengar på alkoholhaltiga drycker och det gjodre så att jag kunde dansa på ganska bra. Idas spenderande på alkoholhaltiga drycker hade itne ritkigt samma effekt. Efter ett tag kunde hon inte danska mer och jag spenderade resten av kvällen med att försöka få i henne vatten.

Nu, allihop, ska jag plugga tills jag somnar.

Förresten, någon som varit på en högtid någongång och hört ett bra tal? Jag ska skriva ett högtidstal och har ide-torka. Ah!


image330
Jag och min älskade Sisela K!

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha! Okej, om mitt fan så gärna vill så kanske jag skulle kunna uppfylla önskan med forever21:) Ja, en veckodag låter bra, emn jag har bara sååå himla mkt att göra, iaf denna vecka. Men jag ska kolla min almenacka (haha, där lät jag lite profsig va?) och se när jag kan!
Skriv ett tal till Hedvig typ att det är ett tal som du skulle kunna hålla när hon fyller 40 eller gifter sig (det gjorde jag till Lisa på min retorik)! Puh

Postat av: Ida

Martina! Jag har ALDRIG varit såhär bakfull förut. Jag kan tänka mig att det är såhär det känns om man dricker alkohol och tar antabus samtidigt. Skriv ett bra tal så kan du håla det på mitt och fadis bröllopp. Jag ringer senare. puss löööve ya

2008-05-04 @ 15:36:10
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback