Hej hopp gummiträd

Insperationen till ordet gummiträd kommer ifrån att Ida trodde att alla träd på promenaden skulle bytas ut till gummiträd efter en liten missuppfattning i komunikationen mellan henne och Frida.

Jag har inte alls varit så effektiv som jag önskat. Jag somnade, vaknade, åt rabarberpaj och nu sitter jag här med många sidor psykologi framför mig. Jag kan nog glömma att jag ska hinna träffa robin i veckan..

Men det ALLRA största frågan av allt. Varför har jag så mycket at plugga?
(En fråga som jag tror att endast Ida och hedvig kommer att förstå.)

image361image362image363


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ne den STÖRSTA frågan är...VARFÖR har du solglasögon på dig på bilden på dig mig och Mickis.

Postat av: hedvig

hahaha.. det kommer man nog aldrig kunna förstå

2008-05-20 @ 20:10:42

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback