Omvändning

Okej, nu återvänder jag till att pepepa mig sjäv. Haha lite labil. Men jag har precis pratat med Ida och då brukar det alltid kännas bättre, vilket det gör nu.

Jag har ju ändå en massa att se fram emot om man kikar i min kalender:
15/5: LÖN!
17/5: Ida fyller 19 + Party!
21/5: Friluftsdag
23/5: Sminkning
23/5: Studentskiva!
26/5: Betyg sätts
26/5: Mitt hår ska slingas och klippas!
28/5: Mösspåtagning
29/5: Grill hos mig
30/5: BALEN
31/5: FEEESSSTA!
1/5: Ottenbrännboll
2/6: Lärarmiddag
3/6: Middag med klassen
5/5: UTSPRING
5/5: Bord på Palace med flickorna!

Jaa, ni som känner er deppade. Titta bara på listan och känn håret ställa sig upp på armarna.  


Mest gamla favoriter, jag vet. Men som sagt en favorit är ändå en favorit.

Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

Ändå helt sjukt att du inte tagit med det viktigaste datumet i hela maj månad :(

2008-05-12 @ 23:00:32
Postat av: Little Peaché

Det är alltid helt fantastiskt att ha så mycket skoj planerat!

Mvh Little Peaché


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback