panik-ångest-psykos-instabil-attack

I det här otroligt härliga tillståndet befinner jag mig nu. Det poppar upp grej efter grej i mitt huvud som jag verkligen måste göra. På min lilla "check-lista" har jag lyckats uträtta tre saker, varav en var att sola. Jag är bara SÅ effektiv och bra idag. Jag har lust att spy.

Den här kvällen ska fyllas av:
Plugga samhäll- politik i Sverige
Plugga samhäll- EU
Skriva festtal (Någon kreativ själ som har ngn idé?
Skriva klart loggboken
Plugga psykologi

Oj, vad jag inte kommer blanda ihop allt. Känns bra gånger tusen.

(Jag glömde skriva att jag bara skrev den där kommetaren bara för att jag är så himla avundsjuk på Ida och jag vill också ha mazza med coola fanz)

image343image344
Känner att jag vill ha min syster här, som jag jämt tjatar om eller gärna befinna mig helt bekymmerslös på
Dominikanska Republiken med en tropisk frukt i ena handen och en alkoholfri drink i den andra.

Kommentarer
Postat av: linn

ser ut som en riktig pangkväll det där;)men som sagt 11 dagar kvar! :D

2008-05-12 @ 19:42:27
Postat av: Anna

Låter bra det där med plugg-kväll. Skulle behövas här också kan jag medge :P
Svar på ditt inlägg: Jo, det finns hur mycket mer som helst i linköping! Och så mycket roligare! Mer coola människor också, kanske är bra om du åker dit om du också vill hitta coola fans som läser din blogg :P


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback