Valsträning

Ja, men jag tror att jag kommer lyckas skrida fram ganska okej på dansgolvet. Jag har ju dock inte testat med en fotlång klänning och 10cm höga skor till ännu.. men,.. Jonas kanske kunde sluta nynna till musiken också kanske.. :P

Jag kan också lyckligt kryssa för ett till prov eftersom jag är klar med psykologin idag. Jag tror det gick bra men eftersom jag har pluggar tills mina ögon kliar kan jag vara värd det. 

BARA EN GREJ KVAR! Religionen.. must.. have.. mvg

Nu ska jag och Robin äta snart och sen åka hem och plugga. Jag ska passa på att ropa lite och kanske leta lite efter min katt som är spårlöst försvunnen. Jag saknar faktiskt honom. Haha, där kände jag mig som en elev på en jordbruksskola vars största intresse är hennes marsvin hampus.

Som Ida och Nelson i simpsons brukar säga, smell you later!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback